22.02.2012

Sztuka kulinarna, z przewagą "na słodko"

Inspiracjom nie ma końca. Gdzie nie zerknąć tam ciuchy, gadżety...Do kupienia, do zrobienia, do zjedzenia :) Dziś o tym ostatnim.  Pysznie i kolorowo.
 (klik na foto po źródło)


Obezwładnia mnie lejący się karmel...


 

...a ukryte pod polewą ciasteczka Oreo przypominają mi, że może "nie jestem gotowa" :)


Te kojarzą mi się z metrowcem...A o ile mniej pracy :)


Te zdecydowanie wypadałoby jeść w kosmosie, chociaż pewnie fundują odlot kubeczkom smakowym.. i to wystarczy.


W rządku, grzecznie....jedna, druga...



...dziesięć, piętnaście...
zmysły smaku zwariowały...


...i znów nie wiadomo co wybrać :)


A może odrobina słodyczy, serwowana z uczuciem i namaszczeniem... 
Słodkie - nie słodkie róże...
Komu bukiecik?



A to wszystko dlatego, że siedzę w pracy i głodna jestem :)

Pozdrawiam serdecznie i smacznego

4 komentarze:

  1. Mamma Mia! I jak tu byś na diecie ;)
    Znalazłaś niesamowite inspiracje. Wiśnie z białym lukrze (albo czymś tam) piękne !
    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już myślałam, że przepis znajdę na te pyszności a Ty mi tylko smaku narobiłaś :))) ach jak pysznie to wszystko wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Głodna to ja się zrobiłam po obejrzeniu tych zdjęć!!! Cukiernia obok jeszcze otwarta...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pysznosci ...dobrze ze mam pod reka czekolade

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...