8.12.2011

Świątecznie, mikołajkowo, paczkowo - MAM ZŁOTY KRÓJ

Wspominałam przy okazji ozdób, że na szybko uszyłam choinkę na kiermasz. Drzewko już czeka, żeby się sprzedać, a u mnie pozostało tylko zdjęcie :) Panie przedszkolanki oczywiście zachwycone :)



Wczoraj miałam przedłużenie Mikołajek. Odebrałam dwie paczki. Na pierwszą czekałam 2 tygodnie. W końcu i nareszcie przyszła moja sukienka z romwe.com, ta pasiasta. Pierwsze wrażenie nie zwaliło mnie z nóg. Jak zerknęłam na metkę, a tam rozmiar EU42 (przy moim 36/38) mało nie zemdlałam. Na szczęście po przymiarce rozmiar jest prawie idealny. Muszę ją odrobinę zwężyć w tyłku, ale to tylko kosmetyka. Dzianina jest dobrej jakości. Kiecka jest ciężka i porządnie uszyta. Postaram się pokazać z wypełnieniem, jak tylko fotograf się zjawi :)
Drugą paczką był mój prezent mikołajkowy :))
Otóż odebrałam mój Złoty Krój :))  Mam 280 wykrojów (innych niż na zdjęciu, mam nowszą wersję).
Kopiowanie wykrojów z Burdy było dla mnie męczące, a do tego nie umiem korygować wykroju, jeśli coś nie pasi. Złoty Krój jest na prawdę złoty. Zrobiłam od razu próby wykrój prostej bluzki i wszystko pasuje. Rysowanie wykroju to zabawa. Potrzebne są tylko dwa wymiary.
Jestem barrrrdzo zadowolona, że w końcu go mam. Będę relacjonować postępy w szyciu. I chwalić się będę:)
Na razie zmykam ogarnąć siebie i moje otoczenie. Jesteśmy z Zuzią w domu. Całą noc walczyłyśmy z zatruciem. Zu całą noc spędziła w drodze między łóżkiem, a toaletą. Wymioty u takiego malucha to męczarnie  piekielne. Przetrwałyśmy na szczęście tylko nasz dzień zaczął się trochę później niż zwykle...tak w okolicach 11.00 i do tej pory siedzę w gaciach piżamowych.
Odezwę się później z frontu szyciowego. Będę miała tę bluzkę jeszcze dziś :)




2 komentarze:

  1. Z niecierpliwością czekam na opis dalszych złotokrojowych wrażeń. I na zdjęcia bluzki oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!!! Cieszę się Twoją radością ZŁOTOKROJOWĄ:)

    I Ty i Twoja kochana Zuzia będziecie super ubranymi dziewczynami!

    Już z niecierpliwością czekam na pierwszy uszytek i dołączam bloga do podziwianych i obserwowanych. Cieplutko pozdrawiam Małą Księżniczkę Zuzię i Ciebie!

    Choineczka - cukiereczek:)
    Zapraszam na konkurs krawiecki - szczegóły na blogu. Abonament ZK czeka na zwycięzców:)
    Ula

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...