7.10.2011

Wy dziejecie, ja dzieję, się dzieje...Dziejowe inspiracje :)

Okres typowo dziejowy :) Dzieją wszystkie, które (nasuwa się umią :)) potrafią i lubią, bądź muszą. Ja też dzieję. Wczoraj kupiłam extra, mega super włóczkę, ale o tym później. Tym czasem znalezione w sieci dziejowe inspiracje :)

(klik na foto po źródło)

Super czapa, w uszy na pewno mega ciepło :)


Sweter? Kamizelka? Nie ważne. Podoba mi się bardzo :) Marka Stefanel (kolekcja 2010) wymyśliła taki oto. W sklepie podano cenę 680 PLN!!!!! Masakrycznie wysoko. Najlepsza wełna kosztowałaby mniej, wzór nawet dla mnie jest do zrobienia, że nie wspomnę dla Was, tych, które dziergają summity z zamkniętymi oczami :)

Czy widziałyście u Doroty ten sweterk? :) (klik na zdjęcie do bloga swetrydoroty)


To teraz zerknijcie TU  Firma ALLSAINTS sprzedaje podobny sweter. Cena jest zaporowa (150 funtów???), ale na szczęście nasze rodzime swetrowe producentki potrafią wszystko. I do tego są daleko do przodu z trendami.

Sandra Backlund również w tym roku stworzyła nowe projekty, chociaż nie mają takiego polotu jak te, które kiedyś pokazałam TU
Ja polubiłam :) tę sukienkę...

...i ten sweter (bądź fragment sukienki)


Na koniec Helen Rödel. Projektantka z Brazylii.


Wściekły królik :)



Ten film to cudowne podsumowanie dziejowych inspiracji :) Obejrzyjcie koniecznie


Pozdrawiam i życzę duuuużo pomysłów na jesienne wieczory :)





3 komentarze:

  1. Ale fajnie- Helen i jej szydełkowe bąbelki - piękne- dzięki bo nie znałam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne inspiracje. Szkoda, że jestem antytalentem szydełkowym i drutowym :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wściekły królik mnie powalił :D
    Ech, szkoda że ja z drutami na bakier...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...